вторник, 3 октября 2017 г.

პროექტები--ნიკოლაძეების ოჯახი და მეცნიერება




სასწავლო პროექტის სახელწოდება
,,ნიკოლაძეების ოჯახი და მეცნიერება’’
პროექტის მთავარი იდეა
ნიკოლაძეების ოჯახის დამსახურებაზე ინფორმაციის  თითქმის  არარსებობა  სახელმძღვანელოებში
პროექტის მიზნები და ამოცანები
მოსწავლეები გაეცნობიან ოჯახს,როგორც ქართული ტერმინოლოგიის აქტიურ მონაწილეებს,რომ გიორგი ნიკოლაძემ და მისმა დებმა საფუძველი ჩაუყარეს ბევრ ახალ სიტყვას მათემატიკაში, ფიზიკაში,სპორტში.ინტერნეტის საშუალებით მოსწავლეები მოიძევენ ინფორმაციას,რაც ხელს შეუწყობს ურთიერთთანამშრომლობითი აზრთა გაცვლა-გამოცვლის უნარის ჩამოყალიბებას.   
პროექტის მნშვნელობა,აქტუალობა
პროექტის განხორციელება ხელს შეუწყობს:
ა)მოსწავლეებს გამოუმუშავდეთ ინფორმაციის მოძიების და დახარისხების ანალიზისა და კვლევის არგუენტირებული მსჯელობა. კომუნიკაციის ჯგუფური მუშაობის და პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები:გაიცნონ ერთ-ერთი მოწინავე ქართული ოჯახი და დამსახურება.
პროექტის განხორციელების წინაპირობა
ჩვენი ქვეყნის გამოჩენილი ადამიანების (ოჯახის)გაცნობის მიზანი,გადავწყვიტე განმეხორცილებია პროექტი ,,ნიკოლაძეების ოჯახი და მეცნიერება-ოჯახის გაცნობით მოსწავლეები გააცნობიერებენ ოჯახის თითოეული წევრის დამსახურებას ქვეყნის წინაშე,მოიგონებენ ნიკო ნიკოლაძის დამსაურებას,გაეცნობიან გიორგი ნიკოლაძეს,როგორც მათემატიკოსს,სპორტსმენს,მეტალურრგს...
მოსწავლეთა ასაკი
14-16 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა
1 თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას
მოსწავლეები ინტერნეტის საშუალებით მოიძიებენ ინფორმაციას,ასევე მოიძებნიან ინფორმაციას სკოლის,ქალაქის ბიბლიოთეკებში,მოაწყობენ პრეზენტაციას,წავლენ ექსკურსიაზე, მოსწავლეებს გააცნობენ ინფორმაციას  სტენდის საშუალებით
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები
თაბახის ფურცლები,ფოტოაპარატი,ვიდეოკამერა,კომპიუტერი,ინტერნეტი.
პროექტის მსვლელობა,ძირიტადი აქტივობები
1.აქტივობა: ჯგუფის შეკრება,დაწყვილება პროექტის მასალის გაცნობა,მოსწავლეების მიერ მათთვის საინტერესო დავალებების გადანაწილება. პროექტის შეფასების რუბრიკის შემუშავება.
2.აქტივობა:ინტერნეტიდა ინფორმაციის მოძიება,დამუშავება,სკოლის ქალაქის ბიბლიოეთეკებიდან ინფორმაციის მოძიება.
3.აქტივობა: მოძიებული მასალის წარდგენა მოსწავლეებთან,მასწავლებლებთან.
4.აქტივობა:ექსკურსია
5.აქტივობა:სკოლის სტენდზე სურათების განთავსება
6.აქტივობა:პროექტის შეჯამება.
საგანთან/საგნობრივ ჯგუფეფთან/ეროვნულს სასწავლო გეგმასთან კავშირი
მათემატიკა X.13 მოსწავლეს შეულძლია საჭირო თვოსობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების მოპოვება,იყენებს მონაცემთა შეგროვების ხერხებს,იკვლევს და იყენებს მონაცემთა სხვადასხვა ისტორიულ და თანამედროვე წყაროებს.
პროექტის ხელმძღვანელი
თამილა დვალი
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა
dvali.tamila1@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი ბლოგი

     
                                   პროექტის შუალედური და საბოლოო შეფასება
პროექტის მონიტორინგი/შეფასება
ვის მიერ
როდის
კრიტერიუმები
პირველი შუალედური მონიტორინგი
მოსწავლეების მიერ
პროექტის დასაწყისში
თვითშეფასების კითხვარი
მეორე შუალედური მონიტორინგი
მოსწავლეების მიერ
პროექტის დროს
თვითშეფასების კითხვარი
საბოლოო მონიტორინგი
მოსწავლეების მიერ
პროექტის ბოლოს
თვითშეფასების კითხვარი
                მოსწავლეთა თვითშეფასება და ურთიერთშეფასება (შეფასებისას გამოიყენეთ 1,2,3,4,5 ქულები)
შეფასების კრიტერიუმები
ჯგუფის  I წევრი
ჯგუფის II წევრი
ჯგუფის III წევრი
თვითშეფასება
რა წვლილი შეიტანა ჯგუფის მუშაობაში?




შესძინა თუ არა საინტერესო იდეა ჯგუფს




შეძლო თუ არა ჯგუფის ხვა წევრის იდეის მოსმენა და გათვალისწინება?




პასუხისმგებლობით ეკიდებოდა თუ არა ჯგუში დაკისრებულ მოვალეობებს?




მიიღო თუ არა მონაწილეობა ჯგუფის საერთო პროდუქტის შექმნაში?














        პროექტის  იდეის  განვითარებისთვის  საჭირო  კითხვარი  მოსწავლეთათვის:
1.რა საკითხთან დაკავშირებით მიმდინარეობს პროექტი?
2.არი თუ არა ეს საკითხი მნიშვნელოვანი შენთვის?
-------------------------------------------------------------------
3.შეცვლიდი თუ არა პროექტის თემას და როგორ?
---------------------------------------------------------------------
4.რა იდეას შესთავაზებდი პროექტის ინიციატორს?
____________________________________________________
5.როგორ შეუწყობს ხელს ჩემი იდეა,პროექტს წარმატებულ განხორციელებაში?














                                       პროფესიული განვითარების გეგმის რეფლექსია
სწორად დაგეგმილი სასწავლო პროცესი მოქნილობის საშუალებას იძლევა,სასწავლო პროცესის ეფექტურობასა და მასწავლებლის პროფესიულ ზრდას უწყობს ხელს.
   სწავლების პროცესის ამააღლების მიზნით სასწავლო პროცესს ყოველთვის ვგეგმავ თანამედროვე მეთოდებისა და სტრატეგიების გამოყენებით.
   სწავლის თანამედროვე მიდგომები მნიშვნელოვან შედეგებზე ორიენტირებულს ხდის სასწავლო პროცესს. სხვადასხვა ქვეყნის მასწავლებელთა გამოცდილებიდან გამომდინარე ჩვენ შეიძლება ეს მეთოდები ისე გამოვიყენოთ რომ იგი მოერგოს ჩვენს მოსწავლეებს. ინტერაქციული მეთოდებით სწვლება სასიამოვნო პროცესია მოსწავლეთათვის,რომელიც ხელს უწყობს ინტერესს სწავლისადმი,საგნისადმი, შემოქმედებითი აზროვნების,კომუნიკაციის განვითარებას.
   ამიტომ სასწავლო წლის დასაწყისში ვითვალისწინებ წინა წლის გამოცდილებას, ვგეგმავ ახალ გზებს და ვაჯერებ მოსწავლეთა შესაძლებლობებზე.
აქტივობა:საგანმანათლებლო პროექტი
მოსწავლეთა დაინტერესების,მოტივაციის ამაღლების მიზნით ვთავაზობ სხვადასხვა აქტივობებს,ვაძლევ მათ შერჩევის საშუალებას.
   ამჯერად შევარჩიეთ პროექტი:ნიკოლაძეების ოჯახი და მეცნიერება.
   ( მასწ.პროფ.სტ.მუხლი 13.4 მოსწავლეთა ინტერესებისა და შესაძლებლობის გათვალისწინებით გეგმავს კლასგარეშე აქტივობებს.)
    (მასწ.პროფ.სტ.მუხლი 13.1 სწავლება ახდენს სკოლაში არსებული რესურსების კლასიფიკაციას,კატეგრიზაციას,მოიძიებს და იყენებს სასწავლო მიზნების შესაბამის რესურსს)
    





                                       საგანმანათლებლო პროექტის რეფლექსია
პროექტის სახელწოდება ,,ნიკოლაძეების ოჯახი და მეცნიერება“
 მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების მიზნით განვახორციელე პროექტი ,,ნიკოლაძეების ოჯახი და მეცნიერება“ რომელიც ხელს შეუწყობდა მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებას,ამ დიდებული ოჯახის შსახებ გაითავისებენ იმ დიდ ღვაწლს რომელიც ოჯახის თითოეულ წევრს ეკუთვნის ქვენის მიმართ.
   მასწ.პროფ.სტ.მუხლი 13.4 მოსწავლეთა ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით გეგმავს კლასგარეშე აქტივობებს.
   მოსწავლეთა ძალისხმევით განვსაზღვრეთ პროექტის მიზანი და ამოცანები- გაეცნობიან ოჯახს როგორც ქართული ტერმნოლოგიის აქტიურ მონაწილეებს,რომ გიორგი ნიკოლაძემ და მისმა დებმა საფუძველი ჩაუყარეს ბევრ ახალ სიტყვას მათემატიკაში,ფიზიკაში,სპორტში. ინტერნეტის საშუალებით მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციიას რაც ხელს შეუწყობს ურთიერთთანამშრომლობითი, აზრთა გაცვლა-გამოცვლის უნარის ჩამოყალიბებას. მოსწავლეებს გაუუმჯობესდებატ კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები ურთიერთთანამშრომლობის მოსმენის კულტურა. განუმტკიცდებათ წყვილებში მუშაობის და პრეზენტაციის უნარი.
1.აქტივობა,ჯგუფის შეკრება,დაწყვილება,პროექტის მასალის გაცნობა,მოსწავლეების მიერ მათთვის საინტერესო დავალებების გადანაწილება.პროექტის შეფასების რუბრიკის შემუშავება.
მოსწავლეებს შევთავაზე,პროექტის რამდენიმე თემა,მოსწავლის არჩევანი ნიკოლაძეების ოჯახზე შეაჩერეს.ამის შემდეგ მოსწავლეებს დავურიგე კითხვარი,ამავე დროს მივეცი საკუთარი იდეის,წამოყენების.შევიმუშავეთ შედარების და თვითშეფასების კრიტერიუმები.დავაწყვილე მოსწავლეები,მოსწავლეებმა აირჩიეს სასურველი დავალებები. (მასწ.პროფ.სტ.20.33) მოსწავლის თვითშეფასების გამოყენება მოტივაციის და სწავლის უნარ-ჩვევების ასამაღლებლად.
2.აქტივობა ინტერნეტიდან ინფორმციის მოძიება დამუშავება,სკოლის,ქალაქის ბიბლიოთეკებიდან ინფორმაციის მოპოვება.
მოსწავლეები სკოლის,ქალაქის ბიბლიოთეკებში,ინტერნეტის გამოყენებით.მოსწავლეები  მოიძევენ ინფორმაციას ოჯახის შესახებ.-რაც ხელს შეუწყობს თანამშრომლობას,კომუნიკაციას,მასალის მოძიების დახარისხების უნარ-ჩვევებს.
3.აქტივობა მოძიებული მასალის წარდგენა მოსწავლეებთან,მასწავლებლებთან.
მოსწავლეები მოძიებულ ინფორმაციას წარუდგენენ მეგობრებს,რაც ხელს შეუწყობს პრეზენტაციის უნარის განვითარებას.
4.აქტივობა-ექსკურსია
მოსწავლეებმა მოძიებული ინფორმაცია ნიკოლაძეების ოჯახში გაახმიანეს,ყველა ოთახს მისი შესაბამისი ინფორმაცია წარუდგინეს,რაც ძალიან მოერგო გარემოს.
5.აქტივობა სტენდზე სურათების განთავსება,სკოლის რადიოსთვის ინფორმაციის წარდგენა.
მომსწავლეებმა გადაიღეს სურათები,ვიდეო,სურათები გამოიკრა სტენდზე,მომზადდა ინფორმაცია და გადაიცა რადიო კვანძის საშუალებით.
6.პროექტის შეჯამება.
პროექტის შემაჯამებელ ღონისძიებას ესწრებოდა სკოლის სასწ. ნაწილის გამგე,მასწავლებლები,მოსწავლეები.ერთი თვე საკმარისი იყო ინფორმაციის მოძიების,ექსკურსიის მოწყობისთვის.
   პროექტის დასაწყისშივე იქნა შემუშავებული პროექტის შუალედური და საბოლოო შედარების სქეები.შედარებები ხდებოდა ყოველი აქტივობების შემდეგ,რაც პროექტის სწორად მიმდინარეობის მონიტორინგის საშუალებას იძლეოდა.პროექტის ბოლოს გაკეთდა ურთიერთშედარება და მასწავლებლის  შედარება.შედეგი შეესაბამებოდა დასახულ მიზნებს და ამოცანებს.
                                                                                  პროექტის ხელმძღვანელი:თამილა დვალი

                                                                                  საგანი:მათემატიკა

სასწავლო პროექტის სახელწოდება
,,ნიკოლაძეების ოჯახი და მეცნიერება’’
პროექტის მთავარი იდეა
ნიკოლაძეების ოჯახის დამსახურებაზე ინფორმაციის  თითქმის  არარსებობა  სახელმძღვანელოებში
პროექტის მიზნები და ამოცანები
მოსწავლეები გაეცნობიან ოჯახს,როგორც ქართული ტერმინოლოგიის აქტიურ მონაწილეებს,რომ გიორგი ნიკოლაძემ და მისმა დებმა საფუძველი ჩაუყარეს ბევრ ახალ სიტყვას მათემატიკაში, ფიზიკაში,სპორტში.ინტერნეტის საშუალებით მოსწავლეები მოიძევენ ინფორმაციას,რაც ხელს შეუწყობს ურთიერთთანამშრომლობითი აზრთა გაცვლა-გამოცვლის უნარის ჩამოყალიბებას.   
პროექტის მნშვნელობა,აქტუალობა
პროექტის განხორციელება ხელს შეუწყობს:
ა)მოსწავლეებს გამოუმუშავდეთ ინფორმაციის მოძიების და დახარისხების ანალიზისა და კვლევის არგუენტირებული მსჯელობა. კომუნიკაციის ჯგუფური მუშაობის და პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები:გაიცნონ ერთ-ერთი მოწინავე ქართული ოჯახი და დამსახურება.
პროექტის განხორციელების წინაპირობა
ჩვენი ქვეყნის გამოჩენილი ადამიანების (ოჯახის)გაცნობის მიზანი,გადავწყვიტე განმეხორცილებია პროექტი ,,ნიკოლაძეების ოჯახი და მეცნიერება-ოჯახის გაცნობით მოსწავლეები გააცნობიერებენ ოჯახის თითოეული წევრის დამსახურებას ქვეყნის წინაშე,მოიგონებენ ნიკო ნიკოლაძის დამსაურებას,გაეცნობიან გიორგი ნიკოლაძეს,როგორც მათემატიკოსს,სპორტსმენს,მეტალურრგს...
მოსწავლეთა ასაკი
14-16 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა
1 თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას
მოსწავლეები ინტერნეტის საშუალებით მოიძიებენ ინფორმაციას,ასევე მოიძებნიან ინფორმაციას სკოლის,ქალაქის ბიბლიოთეკებში,მოაწყობენ პრეზენტაციას,წავლენ ექსკურსიაზე, მოსწავლეებს გააცნობენ ინფორმაციას  სტენდის საშუალებით
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები
თაბახის ფურცლები,ფოტოაპარატი,ვიდეოკამერა,კომპიუტერი,ინტერნეტი.
პროექტის მსვლელობა,ძირიტადი აქტივობები
1.აქტივობა: ჯგუფის შეკრება,დაწყვილება პროექტის მასალის გაცნობა,მოსწავლეების მიერ მათთვის საინტერესო დავალებების გადანაწილება. პროექტის შეფასების რუბრიკის შემუშავება.
2.აქტივობა:ინტერნეტიდა ინფორმაციის მოძიება,დამუშავება,სკოლის ქალაქის ბიბლიოეთეკებიდან ინფორმაციის მოძიება.
3.აქტივობა: მოძიებული მასალის წარდგენა მოსწავლეებთან,მასწავლებლებთან.
4.აქტივობა:ექსკურსია
5.აქტივობა:სკოლის სტენდზე სურათების განთავსება
6.აქტივობა:პროექტის შეჯამება.
საგანთან/საგნობრივ ჯგუფეფთან/ეროვნულს სასწავლო გეგმასთან კავშირი
მათემატიკა X.13 მოსწავლეს შეულძლია საჭირო თვოსობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების მოპოვება,იყენებს მონაცემთა შეგროვების ხერხებს,იკვლევს და იყენებს მონაცემთა სხვადასხვა ისტორიულ და თანამედროვე წყაროებს.
პროექტის ხელმძღვანელი
თამილა დვალი
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა
dvali.tamila1@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი ბლოგი

     
                                   პროექტის შუალედური და საბოლოო შეფასება
პროექტის მონიტორინგი/შეფასება
ვის მიერ
როდის
კრიტერიუმები
პირველი შუალედური მონიტორინგი
მოსწავლეების მიერ
პროექტის დასაწყისში
თვითშეფასების კითხვარი
მეორე შუალედური მონიტორინგი
მოსწავლეების მიერ
პროექტის დროს
თვითშეფასების კითხვარი
საბოლოო მონიტორინგი
მოსწავლეების მიერ
პროექტის ბოლოს
თვითშეფასების კითხვარი
                მოსწავლეთა თვითშეფასება და ურთიერთშეფასება (შეფასებისას გამოიყენეთ 1,2,3,4,5 ქულები)
შეფასების კრიტერიუმები
ჯგუფის  I წევრი
ჯგუფის II წევრი
ჯგუფის III წევრი
თვითშეფასება
რა წვლილი შეიტანა ჯგუფის მუშაობაში?




შესძინა თუ არა საინტერესო იდეა ჯგუფს




შეძლო თუ არა ჯგუფის ხვა წევრის იდეის მოსმენა და გათვალისწინება?




პასუხისმგებლობით ეკიდებოდა თუ არა ჯგუში დაკისრებულ მოვალეობებს?




მიიღო თუ არა მონაწილეობა ჯგუფის საერთო პროდუქტის შექმნაში?















        პროექტის  იდეის  განვითარებისთვის  საჭირო  კითხვარი  მოსწავლეთათვის:
1.რა საკითხთან დაკავშირებით მიმდინარეობს პროექტი?
2.არი თუ არა ეს საკითხი მნიშვნელოვანი შენთვის?
-------------------------------------------------------------------
3.შეცვლიდი თუ არა პროექტის თემას და როგორ?
---------------------------------------------------------------------
4.რა იდეას შესთავაზებდი პროექტის ინიციატორს?
____________________________________________________
5.როგორ შეუწყობს ხელს ჩემი იდეა,პროექტს წარმატებულ განხორციელებაში?















                                       პროფესიული განვითარების გეგმის რეფლექსია
სწორად დაგეგმილი სასწავლო პროცესი მოქნილობის საშუალებას იძლევა,სასწავლო პროცესის ეფექტურობასა და მასწავლებლის პროფესიულ ზრდას უწყობს ხელს.
   სწავლების პროცესის ამააღლების მიზნით სასწავლო პროცესს ყოველთვის ვგეგმავ თანამედროვე მეთოდებისა და სტრატეგიების გამოყენებით.
   სწავლის თანამედროვე მიდგომები მნიშვნელოვან შედეგებზე ორიენტირებულს ხდის სასწავლო პროცესს. სხვადასხვა ქვეყნის მასწავლებელთა გამოცდილებიდან გამომდინარე ჩვენ შეიძლება ეს მეთოდები ისე გამოვიყენოთ რომ იგი მოერგოს ჩვენს მოსწავლეებს. ინტერაქციული მეთოდებით სწვლება სასიამოვნო პროცესია მოსწავლეთათვის,რომელიც ხელს უწყობს ინტერესს სწავლისადმი,საგნისადმი, შემოქმედებითი აზროვნების,კომუნიკაციის განვითარებას.
   ამიტომ სასწავლო წლის დასაწყისში ვითვალისწინებ წინა წლის გამოცდილებას, ვგეგმავ ახალ გზებს და ვაჯერებ მოსწავლეთა შესაძლებლობებზე.
აქტივობა:საგანმანათლებლო პროექტი
მოსწავლეთა დაინტერესების,მოტივაციის ამაღლების მიზნით ვთავაზობ სხვადასხვა აქტივობებს,ვაძლევ მათ შერჩევის საშუალებას.
   ამჯერად შევარჩიეთ პროექტი:ნიკოლაძეების ოჯახი და მეცნიერება.
   ( მასწ.პროფ.სტ.მუხლი 13.4 მოსწავლეთა ინტერესებისა და შესაძლებლობის გათვალისწინებით გეგმავს კლასგარეშე აქტივობებს.)
    (მასწ.პროფ.სტ.მუხლი 13.1 სწავლება ახდენს სკოლაში არსებული რესურსების კლასიფიკაციას,კატეგრიზაციას,მოიძიებს და იყენებს სასწავლო მიზნების შესაბამის რესურსს)
    






                                       საგანმანათლებლო პროექტის რეფლექსია
პროექტის სახელწოდება ,,ნიკოლაძეების ოჯახი და მეცნიერება“
 მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების მიზნით განვახორციელე პროექტი ,,ნიკოლაძეების ოჯახი და მეცნიერება“ რომელიც ხელს შეუწყობდა მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებას,ამ დიდებული ოჯახის შსახებ გაითავისებენ იმ დიდ ღვაწლს რომელიც ოჯახის თითოეულ წევრს ეკუთვნის ქვენის მიმართ.
   მასწ.პროფ.სტ.მუხლი 13.4 მოსწავლეთა ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით გეგმავს კლასგარეშე აქტივობებს.
   მოსწავლეთა ძალისხმევით განვსაზღვრეთ პროექტის მიზანი და ამოცანები- გაეცნობიან ოჯახს როგორც ქართული ტერმნოლოგიის აქტიურ მონაწილეებს,რომ გიორგი ნიკოლაძემ და მისმა დებმა საფუძველი ჩაუყარეს ბევრ ახალ სიტყვას მათემატიკაში,ფიზიკაში,სპორტში. ინტერნეტის საშუალებით მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციიას რაც ხელს შეუწყობს ურთიერთთანამშრომლობითი, აზრთა გაცვლა-გამოცვლის უნარის ჩამოყალიბებას. მოსწავლეებს გაუუმჯობესდებატ კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები ურთიერთთანამშრომლობის მოსმენის კულტურა. განუმტკიცდებათ წყვილებში მუშაობის და პრეზენტაციის უნარი.
1.აქტივობა,ჯგუფის შეკრება,დაწყვილება,პროექტის მასალის გაცნობა,მოსწავლეების მიერ მათთვის საინტერესო დავალებების გადანაწილება.პროექტის შეფასების რუბრიკის შემუშავება.
მოსწავლეებს შევთავაზე,პროექტის რამდენიმე თემა,მოსწავლის არჩევანი ნიკოლაძეების ოჯახზე შეაჩერეს.ამის შემდეგ მოსწავლეებს დავურიგე კითხვარი,ამავე დროს მივეცი საკუთარი იდეის,წამოყენების.შევიმუშავეთ შედარების და თვითშეფასების კრიტერიუმები.დავაწყვილე მოსწავლეები,მოსწავლეებმა აირჩიეს სასურველი დავალებები. (მასწ.პროფ.სტ.20.33) მოსწავლის თვითშეფასების გამოყენება მოტივაციის და სწავლის უნარ-ჩვევების ასამაღლებლად.
2.აქტივობა ინტერნეტიდან ინფორმციის მოძიება დამუშავება,სკოლის,ქალაქის ბიბლიოთეკებიდან ინფორმაციის მოპოვება.
მოსწავლეები სკოლის,ქალაქის ბიბლიოთეკებში,ინტერნეტის გამოყენებით.მოსწავლეები  მოიძევენ ინფორმაციას ოჯახის შესახებ.-რაც ხელს შეუწყობს თანამშრომლობას,კომუნიკაციას,მასალის მოძიების დახარისხების უნარ-ჩვევებს.
3.აქტივობა მოძიებული მასალის წარდგენა მოსწავლეებთან,მასწავლებლებთან.
მოსწავლეები მოძიებულ ინფორმაციას წარუდგენენ მეგობრებს,რაც ხელს შეუწყობს პრეზენტაციის უნარის განვითარებას.
4.აქტივობა-ექსკურსია
მოსწავლეებმა მოძიებული ინფორმაცია ნიკოლაძეების ოჯახში გაახმიანეს,ყველა ოთახს მისი შესაბამისი ინფორმაცია წარუდგინეს,რაც ძალიან მოერგო გარემოს.
5.აქტივობა სტენდზე სურათების განთავსება,სკოლის რადიოსთვის ინფორმაციის წარდგენა.
მომსწავლეებმა გადაიღეს სურათები,ვიდეო,სურათები გამოიკრა სტენდზე,მომზადდა ინფორმაცია და გადაიცა რადიო კვანძის საშუალებით.
6.პროექტის შეჯამება.
პროექტის შემაჯამებელ ღონისძიებას ესწრებოდა სკოლის სასწ. ნაწილის გამგე,მასწავლებლები,მოსწავლეები.ერთი თვე საკმარისი იყო ინფორმაციის მოძიების,ექსკურსიის მოწყობისთვის.
   პროექტის დასაწყისშივე იქნა შემუშავებული პროექტის შუალედური და საბოლოო შედარების სქეები.შედარებები ხდებოდა ყოველი აქტივობების შემდეგ,რაც პროექტის სწორად მიმდინარეობის მონიტორინგის საშუალებას იძლეოდა.პროექტის ბოლოს გაკეთდა ურთიერთშედარება და მასწავლებლის  შედარება.შედეგი შეესაბამებოდა დასახულ მიზნებს და ამოცანებს.
                                                                                  პროექტის ხელმძღვანელი:ცისანა ბზიკაძე
                                                                                  საგანი:მათემატიკა

Комментариев нет:

Отправить комментарий